ورکشاپ آموزشی روش تحقیق(پروپوزال نویسی تحقیق، روش نگارش تحقیق، روش نگارش آثار علمی تالیف و ترجمه و روش تحلیل آمار) در پوهنتون بامیان برگزار گردید؛

bu_admin
‌Bamyan

Event dates

Event dates -

ریاست تحقیق، تألیف و ترجمه در همکاری با پوهنتون بامیان ورکشاپ آموزشی روش تحقیق را برای مدت سه روز برگزار نموده که اشتراک کننده های این برنامه؛ استادان موسسات تحصیلات عالی میدان وردک، غور، دایکندی و پوهنتون های غزنی، تخنیکی غزنی و بامیان می باشد.

محفل به مناسبت افتتاح برنامه متذکره با حضور داشت محترم دکتور حمیدالله مزمل رئیس تحقیق، تألیف و ترجمه، محترم الحاج مفتی حضرت محمد برهانی رئیس و معاونین پوهنتون بامیان، مسئولین بعضی ادارات بامیان و استادان پوهنتون ها برگزار گردید.

محترم الحاج مفتی حضرت محمد برهانی در سخنان افتتاحیه خویش تشریف آوری هیئت محترم وزارت و استادان پوهنتون های ذکر شده را خیر مقدم گفته و در رابطه به اهمیت تحقیق از منظر دینی صحبت نمود.

محترم دکتور حمیدالله مزمل نیز به ایراد سخن پرداخته و آجندای برنامه را تشریح نمود، رئیس تحقیق، تألیف و ترجمه در رابطه به مسئولیت های استادان در زمینه تحقیق صحبت های مفصل ارائه کردند. ایشان از استادان و مسئولین پوهنتون ها خواستند که با درک مسئولیت ها در زمینه رشد و توسعه تحقیق سعی فراوان به خرچ دهند.

محترم پوهنمل محمدعثمان څولیزی معاون علمی پوهنتون بامیان در رابطه به ضرورت و اهمیت تحقیق صحبت نموده و محترم پوهنوال محمدالله معتمد آمر تحقیق پوهنتون بامیان نیز در رابطه به اهمیت تحقیق، مشکلات و پیشنهادات این آمریت صحبت داشتند.

محفل با دعائیه خیر توسط دکتور احمد ادریس حبیبی رئیس پوهنځی شرعیات خاتمه یافت.

قابل یادآوری است که این برنامه به مدت سه روز دوام داشته و 70 تن از استادان پوهنتون های فوق شامل برنامه می باشد.

رویدادهای بیشتر

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۶ - ۹:۱۴
Background image

محققین برتر سال ۱۴۰۲ ‍پوهنتون بامیان 

جلسه امروزی مورخ 2/1/1403 ه ش روز پنج شنبه ساعت 10:30قبل از ظهر 
آجنداء جلسه:
محققین برتر سال ۱۴۰۲ ‍پوهنتون بامیان 
د بامیان پوهنتون  د ۱۴۰۲ کال مخکښ څيړونکي 
Bamyan university 2023 top . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۷ - ۱۲:۲۵
Background image

برگزاری ورکشاپ ترتیب و تنظیم(سازماندهی) دفتر و امور آن در مرکز انکشاف مسلکی(PDC) پوهنتون بامیان

هدف ورکشاپ: آشنایی کارمندان اداری با مهارت‌های اساسی دفتر داری.
مرکز انکشاف مسلکی(PDC) پوهنتون بامیان، طبق پلان کاری خویش، ورکشاپ ترتیب و تنظیم(سازماندهی) دفتر و امور آن  را به هدف . . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۹ - ۱۴:۴
Background image

ورکشاپ چهار روزه رهبری پیشرفته پوهنتون(Advanced University Leadership workshop) در پوهنتون بامیان پایان یافت

این ورکشاپ به هدف ارتقای ظرفیت‌های مدیریتی هیئت رهبری پوهنتون بامیان و رؤسای پوهنځی‌های این پوهنتون از تاریخ 1402/11/15 الی 1402/11/18 به همکاری محترم پوهندوی دکتر دولت شاه پویش در مرکز . . .