ورکشاپ آموزشی روش تحقیق(پروپوزال نویسی تحقیق، روش نگارش تحقیق، روش نگارش آثار علمی تالیف و ترجمه و روش تحلیل آمار) در پوهنتون بامیان برگزار گردید؛

bu_admin
‌Bamyan

Event dates

Event dates -

ریاست تحقیق، تألیف و ترجمه در همکاری با پوهنتون بامیان ورکشاپ آموزشی روش تحقیق را برای مدت سه روز برگزار نموده که اشتراک کننده های این برنامه؛ استادان موسسات تحصیلات عالی میدان وردک، غور، دایکندی و پوهنتون های غزنی، تخنیکی غزنی و بامیان می باشد.

محفل به مناسبت افتتاح برنامه متذکره با حضور داشت محترم دکتور حمیدالله مزمل رئیس تحقیق، تألیف و ترجمه، محترم الحاج مفتی حضرت محمد برهانی رئیس و معاونین پوهنتون بامیان، مسئولین بعضی ادارات بامیان و استادان پوهنتون ها برگزار گردید.

محترم الحاج مفتی حضرت محمد برهانی در سخنان افتتاحیه خویش تشریف آوری هیئت محترم وزارت و استادان پوهنتون های ذکر شده را خیر مقدم گفته و در رابطه به اهمیت تحقیق از منظر دینی صحبت نمود.

محترم دکتور حمیدالله مزمل نیز به ایراد سخن پرداخته و آجندای برنامه را تشریح نمود، رئیس تحقیق، تألیف و ترجمه در رابطه به مسئولیت های استادان در زمینه تحقیق صحبت های مفصل ارائه کردند. ایشان از استادان و مسئولین پوهنتون ها خواستند که با درک مسئولیت ها در زمینه رشد و توسعه تحقیق سعی فراوان به خرچ دهند.

محترم پوهنمل محمدعثمان څولیزی معاون علمی پوهنتون بامیان در رابطه به ضرورت و اهمیت تحقیق صحبت نموده و محترم پوهنوال محمدالله معتمد آمر تحقیق پوهنتون بامیان نیز در رابطه به اهمیت تحقیق، مشکلات و پیشنهادات این آمریت صحبت داشتند.

محفل با دعائیه خیر توسط دکتور احمد ادریس حبیبی رئیس پوهنځی شرعیات خاتمه یافت.

قابل یادآوری است که این برنامه به مدت سه روز دوام داشته و 70 تن از استادان پوهنتون های فوق شامل برنامه می باشد.

More events

Sun, Jul 07 2024 12:22 PM
Background image

مسابقات والیبال پوهنتون بامیان آغاز گردید.

مسابقات والیبال سمستر بهاری پوهنځی‌های پوهنتون بامیان امروز شنبه مؤرخ ۱۶/ ۴/ ۱۴۰۳ هـ.ش رسماََ آغاز گردید. در محفل افتتاحيه این مسابقات که در صحن پوهنتون و میدان والیبال برگزار گردیده . . .

Wed, Jun 26 2024 2:27 PM
Background image

215 تن از محصلان پوهنتون بامیان در چهاردهمین دور برنامه های آموزشی ارتقاء ظرفیت کمپیوتر فارغ گردیدند

محفل چهاردهمین دور فراغت محصلان از برنامه های آموزشی کوتاه مدت کمپیوتر به تاریخ 19/12/1445 هـ ق در سالون مرکز تکنالوژی معلوماتی و ارتباطی پوهنتون بامیان با حضورداشت مفتی حضرت محمد . . .

Tue, Jun 25 2024 8:55 AM
Background image

تدویر سمینار دو روزهٔ آموزش سیستم (HEMIS) در پوهنتون بامیان

  به‌تاریخ 4/4/1403 هـ ش سمینار دو روزهٔ آموزش سیستم (HEMIS) در پوهنتون بامیان با حضور داشت معاون امور محصلان، روئسای پوهنځی‌ها، آمرین دیپارتمنت‌ها، آمر امور محصلان و استادان دایر گردید . . .