محفل تحت عنوان"معرفی امکانات، برنامه ها و دیتابیس مرکز تکنالوژی معلوماتی و ارتباطی پوهنتون بامیان" برگزار گردید.

bu_admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۱/۱۰ - ۹:۲۵
b

محفل تحت عنوان"معرفی امکانات، برنامه ها و دیتابیس مرکز تکنالوژی معلوماتی و ارتباطی پوهنتون بامیان" برگزار گردید.

به تاریخ هفتم ماه مبارک رمضان سال جاری، با حضورداشت رئیس پوهنتون، معاون علمی، معاون امور محصلان، معاون مالی و اداری، مسئولین تکنالوژی معلوماتی و نماینده های محصلان از دیپارتمنت های مختلف؛ امکانات، برنامه ها و دیتابیس جدید مرکز تکنالوژی معلوماتی و ارتباطی پوهنتون بامیان معرفی گردید.

مجلس با تلاوت آیات کلام الله مجید توسط طاهر شاه "رحیمی" یک تن از محصلین آغاز گردید.

مفتی حضرت محمد "برهانی" رئیس پوهنتون بامیان موفقیت محصلان جدیدالشمول را در پوهنتون بامیان خوش آمدید گفته و دربارهء مسئولیت های فردی، اخلاقی و اجتماعی آنها صحبت نمود. رئیس پوهنتون یادگیری علوم کمپیوتر و تکنالوژی را در عصر حاضر بسیار مهم دانسته و از محصلان خواستند که در برنامه های بسیار مفید که از طرف مدیران بخش تکنالوژی معلوماتی ترتیب و تدریس می گردد با علاقه فراوان اشتراک نمایند.

رئیس پوهنتون بامیان از مسئولین تکنالوژی معلوماتی و ارتباطی این پوهنتون به خاطر صداقت در عمل، تلاش و برنامه ریزی مفید و تدریس کورس های ارتقاء ظرفیت قدردانی نمود.

عبدالجلیل "حکیمی" معاون مالی و اداری پوهنتون، ضمن تشکر و سپاسگزاری از مسئولین تکنالوژی معلوماتی؛ برنامه های ارتقاء ظرفیت این مرکز را بسیار مفید و ضروری دانسته و از محصلان تقاضا نمودند که با اشتراک در این برنامه ها بر ظرفیت و توانایی های شان بیافزاید. معاون مالی و اداری پوهنتون بامیان در ضمن تشویق به یاد گیری علوم مختلف، محصلان را به داشتن تقوا و اخلاص نیز ترغیب نموده و داشتن تقوا و اخلاص را یکی از ضروریات مهم جامعه بشری دانست.

مرتضی "اصیل" مدیر عمومی تکنالوژی معلوماتی پوهنتون بامیان در بارهء امکانات و برنامه های ارتقای ظرفیت این مرکز معلومات مفصل ارائه نمود.

مدیر عمومی تکنالوژی معلوماتی و ارتباطی یادآور شد که سال گذشته در مجموع 1480 تن محصلین ذکور و اناث از برنامه های ارتقای ظرفیت که در این مرکز دایر گردیده بود؛ فارغ شدند و در سال جاری قرار است این تعداد به دو برابر افزایش یابد تا محصلین بیشتر از این برنامه های مفید و ضروری مستفید گردد.

مرتضی "اصیل" گفت: در سال تحصیلی 1402 هـ ش، تصمیم بر این است که روی برنامه های تخصصی کمپیوتر و به خصوص شبکه های کمپیوتری، دیتابیس و گرافیک دیزاین بیشتر تمرکز گردد.

احمد سیر "حبیبی" مدیر تکنیشن مرکز تکنالوژی معلوماتی پوهنتون بامیان؛ دیتابیس این مرکز را که جدیدا پروگرام نویسی و طراحی کرده اند به معرفی گرفت. این دیتابیس با داشتن قابلیت ها و توانایی های زیاد می تواند سهولت های فراوان را جهت ثبت نام، مدیریت دقیق، تنظیم حاضری و نمرات محصلان شامل برنامه های ارتقاء ظرفیت را فراهم سازد.

جلسه با گردانندگی سلطان امید "ادیب" یک تن از محصلین و دعائیه معاون مالی و اداری پوهنتون خاتمه یافت.

 

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۶ - ۱۰:۴۱
Background image

کارمندان جدیدالتقرر پوهنتون بامیان برنامه‏های ارتقای ظرفیت را فراگرفتند.

کارمندان جدیدالتقرر پوهنتون بامیان که اخیراً از طریق رقابت آزاد در بست‏های خالی این پوهنتون تقرر حاصل نموده‏اند، به‏خاطر بلند بردن ظرفیت و توانایی کاری شان برنامۀ هشت هفته‏ی ارتقای. . .

یکشنبه ۱۴۰۲/۹/۲۶ - ۱۱:۷
Background image

رئیس تکنالوژی معلوماتی وزارت تحصیلات عالی از پوهنتون بامیان بازدید به عمل آورد.

محترم انجنیر احمدضیاء جبارخیل رئیس، محترم انجنیر اسامه احساس مدیر عمومی تنظیم برنامه ها و محترم انجنیر شاهد رحمن فضلی مدیر عمومی دیتابیس ریاست تکنالوژی معلوماتی وزارت تحصیلات عالی به. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۹/۱۵ - ۱۶:۱۵
Background image

برنامه معارفه محصلان جدیدالشمول پوهنتون بامیان برگزار گردید.

به تاریخ 22/5/1445 هـ ق در سالون لیلیه پوهنتون بامیان محفل با شکوهی به مناسبت آشنایی محصلان جدیدالشمول با محیط، مسئولین و امکانات موجود در پوهنتون بامیان برگزار گردید. در این محفل رئیس. . .

برگشت