تدویر ورکشاپ تضمین کیفیت در پوهنتون بامیان

bu_admin
Bamyan

Event dates

Event dates -

تدویر ورکشاپ تضمین کیفیت در پوهنتون بامیان

پوهنتون بامیان از تاریخ 22/11/1401الی 23/11/1401 هجری شمسی به مدت دو روز ورکشاپ آموزشی تضمین کیفیت را تحت عنوان(تشریح چک لیست دور سوم اعتبار دهی) در هدایت و همکاری معاونیت امور علمی و اشتراک معاونین پوهنتون، روسای پوهنځی‌های هفتگانه، آمرین دیپارتمنت‌ها، اعضای کمیته‌های موسساتی تضمین کیفیت وسایر کمیته‌های موجود در این پوهنتون،آمریت تحقیقات علمی، مدیریت عمومی آی تی ومدیریت عمومی کتاب خانه؛ در تالار پوهنځی زراعت برگزار گردید.

در این ورکشاپ معیارهای  اصلی همراه با تمام ضمایم آن برای اشتراک‌کنندگان توسط  پوهنمل دکتر زین الله حازم استاد پوهنځی زراعت ارائه و تفسیر گردید.

در ختم برنامه، مفتی حضرت محمد برهانی ضمن تقدیر و تشکر از ترینرمحترم و اشتراک کنندگان این ورکشاپ واستماع مشکلات وچالش های فرا راه  استادان در راستای تحقیق ونبود امکانات لازم در این پوهنتون؛ از همه اشتراک کننده گان خواست تا به این پوهنتون به عنوان یک نهاد وسرمایه ملی نگرسته ودر راستای رشد وشگوفای نسل فرا وآینده بهتر تلاش ورزدتا باشدکه پوهنتون بامیان یک گام مثبت جهت رسیدن به اکمال دوره اعتباردهی خویش بر دارد.

در اخیر، تصدیق‌نامه‌های که از سوی ریاست پوهنتون برای ارائه کنند‌گان و اشتراک‌کنندگان برنامه در نظر گرفته شده بود، برایشان تفویض گردید

رویدادهای بیشتر

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۶ - ۹:۱۴
Background image

محققین برتر سال ۱۴۰۲ ‍پوهنتون بامیان 

جلسه امروزی مورخ 2/1/1403 ه ش روز پنج شنبه ساعت 10:30قبل از ظهر 
آجنداء جلسه:
محققین برتر سال ۱۴۰۲ ‍پوهنتون بامیان 
د بامیان پوهنتون  د ۱۴۰۲ کال مخکښ څيړونکي 
Bamyan university 2023 top . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۷ - ۱۲:۲۵
Background image

برگزاری ورکشاپ ترتیب و تنظیم(سازماندهی) دفتر و امور آن در مرکز انکشاف مسلکی(PDC) پوهنتون بامیان

هدف ورکشاپ: آشنایی کارمندان اداری با مهارت‌های اساسی دفتر داری.
مرکز انکشاف مسلکی(PDC) پوهنتون بامیان، طبق پلان کاری خویش، ورکشاپ ترتیب و تنظیم(سازماندهی) دفتر و امور آن  را به هدف . . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۹ - ۱۴:۴
Background image

ورکشاپ چهار روزه رهبری پیشرفته پوهنتون(Advanced University Leadership workshop) در پوهنتون بامیان پایان یافت

این ورکشاپ به هدف ارتقای ظرفیت‌های مدیریتی هیئت رهبری پوهنتون بامیان و رؤسای پوهنځی‌های این پوهنتون از تاریخ 1402/11/15 الی 1402/11/18 به همکاری محترم پوهندوی دکتر دولت شاه پویش در مرکز . . .