ورکشاپ دو روزه رفرنس نویسی در پوهنتون بامیان پایان یافت

bu_admin
Bamyan

Event dates

Event dates -

این ورکشاپ به هدف ارتقای مهارت‌های تحقیق اعضای کادر علمی جدید التقرر پوهنتون بامیان به مدت دو یوم از تاریخ ۱۱/۰۷/۱۴۰۳ الی ۱۲/۰۷/۱۴۰۳ هـ ش از طرف آمریت مرکز انکشاف مسلکی(PDC) و به همکاری معاونت تحقیق و مجله علمی برای ۳۵ تن از استادان این پوهنتون برګزار ګردید.  در طول این برنامه، شرکت‌کنندگان با انواع سیستم‌های رفرنس‌دهی مانند APA، MLA، و شیکاگو آشنا شدند و توانستند مهارت‌های عملی خود را در زمینه تهیه و تنظیم منابع علمی ارتقاء دهند.
در پایان این ورکشاپ، محترم پوهنمل محمد عثمان څولیزی معاون علمی پوهنتون بامیان صحبت نموده و به اهمیت رفرنس نویسی در تحقیقات علمی پرداخت. وی اظهار داشت که رعایت اصول صحیح رفرنس‌دهی نه تنها از نظر اخلاقی و قانونی اهمیت دارد، بلکه اعتبار تحقیقات را نیز افزایش می‌دهد. همچنین، معاون علمی به شرکت‌کنندگان توصیه کرد که دانش به دست آمده را در تحقیقات و مقالات علمی خود به کار ببرند و با استفاده از منابع معتبر، تحقیقات علمی با کیفیتی ارائه دهند.
در نهایت، ورکشاپ با تقدیر و تشکر از ترینرها و شرکت‌کنندگان و دعائیه خیر به پایان رسید و سرتیفیکیت شرکت در ورکشاپ به شرکت‌کنندگان اهدا شد. این ورکشاپ به عنوان یکی از برنامه‌های آموزشی مهم پوهنتون، نقش بسزایی در ارتقاء سطح علمی اساتید ایفا کرد.
با احترام
آمریت مرکز انکشاف مسلکی

رویدادهای بیشتر

شنبه ۱۴۰۳/۷/۱۴ - ۱۴:۱۵
Background image

ورکشاپ دو روزه رفرنس نویسی در پوهنتون بامیان پایان یافت

این ورکشاپ به هدف ارتقای مهارت‌های تحقیق اعضای کادر علمی جدید التقرر پوهنتون بامیان به مدت دو یوم از تاریخ ۱۱/۰۷/۱۴۰۳ الی ۱۲/۰۷/۱۴۰۳ هـ ش از طرف آمریت مرکز انکشاف مسلکی(PDC) و به همکاری . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۱ - ۱۲:۱۱
Background image

برگزاری ورکشاپ رفرنس نویسی در پوهنتون بامیان

تاریخ: ۱۱/۰۷/۱۴۰۳ هـ ق مطابق به ۲۹/۰۳/۱۴۴۶ هـ ق
هدف: ارتقای مهارت های تحقیق اعضای کادر علمی جدیدالتقرر پوهنتون بامیان
ورکشاپ رفرنس‌نویسی با تلاوت آیات چند از کلام الله مجید و صحبت‌های . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۱ - ۱۴:۱۳
Background image

برنامه معارفه محصلان جدیدالشمول در پوهنتون بامیان برگزار گردید.

به تاریخ 8/3/1446 هـ ق در سالون لیلیه پوهنتون بامیان محفل با شکوهی به مناسبت معرفی محصلان جدیدالشمول با محیط، مسئولین و امکانات  موجود در پوهنتون بامیان برگزار گردید. در این محفل رئیس . . .