فراغت محصلین از دوره آموزشی نرم افزار کویک بوک و  تقدیر از کارکردهای اعضای انجمن علمی  و فرهنگی پوهنځي اقتصاد

bu_admin
bamyan

Event dates

Event dates -

پوهنځي اقتصاد پوهنتون بامیان طی محفلی به تاریخ 18/8/ 1402 هـ.ش از کارکردهای اعضای انجمن علمی و فرهنگی آن پوهنځي تقدیر به عمل آورده، همچنان سند فراغت دوره آموزشی نرم افزار کویک بوک را برای محصلان که برنامه را فراگرفته بودند، توزیع نمود.
برنامه یاد شده با تلاوت آیات از  کلام الهی آغاز گردید. بعد، غلام یحیی ابراهیمی مسئول انجمن علمی و  فرهنگی آن پوهنځي در مورد کارکردها، و فعالیت های انجام شده و تحت کار توسط انجمن را به خوانش گرفتند. سپس پوهنیار اسدالله کاظمی رئیس پوهنځي اقتصاد پیرامون دو موضوع  (تحصیل و آموزش)  و (اتحاد و اتفاق) جایگاه آن  و تأکید روی آن با توجه به آیات قرآن شریف صحبت نموده و عامل مشکلات چند دهه قبل را  دوری جامعه، مردم و حاکمان از ارزش ها و مقدسات اسلام دانسته و خاطر نشان کردند که راه حل و بیرون رفت از این منجلاب متوسل شدن به ارزش ها و کتاب مقدس اسلام (قرآن شریف) است. الحاج مفتی حضرت محمد برهانی رئیس پوهنتون بامیان نیز در مورد علم و دانش، جایگاه محصلین در جامعه و مسئولیت‏های شان روشنایی انداخته و نیز در مورد موضوع اتحاد بین جامعه و امت اسلامی تأکید ورزند. رئیس پوهنتون از عدم اتحاد جامعه و امت اسلامی، خصوصاً سکوت کشورهای مسلمان را در برابر تجاوزات و جنایت ضد بشری ارتش اسرائیل در غزه انتقاد نموده و این جنایت و کشتار بی‏رحمانه اسرائیل را محکوم نمودند. 
محفل با دعاییه خیر در کشور خاتمه یافت.

رویدادهای بیشتر

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۶ - ۹:۱۴
Background image

محققین برتر سال ۱۴۰۲ ‍پوهنتون بامیان 

جلسه امروزی مورخ 2/1/1403 ه ش روز پنج شنبه ساعت 10:30قبل از ظهر 
آجنداء جلسه:
محققین برتر سال ۱۴۰۲ ‍پوهنتون بامیان 
د بامیان پوهنتون  د ۱۴۰۲ کال مخکښ څيړونکي 
Bamyan university 2023 top . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۷ - ۱۲:۲۵
Background image

برگزاری ورکشاپ ترتیب و تنظیم(سازماندهی) دفتر و امور آن در مرکز انکشاف مسلکی(PDC) پوهنتون بامیان

هدف ورکشاپ: آشنایی کارمندان اداری با مهارت‌های اساسی دفتر داری.
مرکز انکشاف مسلکی(PDC) پوهنتون بامیان، طبق پلان کاری خویش، ورکشاپ ترتیب و تنظیم(سازماندهی) دفتر و امور آن  را به هدف . . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۹ - ۱۴:۴
Background image

ورکشاپ چهار روزه رهبری پیشرفته پوهنتون(Advanced University Leadership workshop) در پوهنتون بامیان پایان یافت

این ورکشاپ به هدف ارتقای ظرفیت‌های مدیریتی هیئت رهبری پوهنتون بامیان و رؤسای پوهنځی‌های این پوهنتون از تاریخ 1402/11/15 الی 1402/11/18 به همکاری محترم پوهندوی دکتر دولت شاه پویش در مرکز . . .