برگزاری ورکشاپ مرور دوره ای تضمین کیفیت در دانشگاه بامیان

bu_admin
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۴/۲۴ - ۱۰:۳۶

برگزاری ورکشاپ مرور دوره ای تضمین کیفیت در دانشگاه بامیان

ورکشاپ مرور دوره ای به تاریخ 23/4/1399 باحضور معاون علمی، معاون امور محصلان، آمر ارتقای کیفیت و اعتبار دهی  و آمرین دیپارتمنت در دفتر معاونت علمی برگزار گردید. جلسه را محترم پوهنمل دکتر محمد ظاهر فایز معاون علمی، افتتاح و ضمن قدردانی از ترینر و اشتراک کنندگان ورکشاپ، روی اهمیت برنامه تضمین کیفیت و مرور دوره ای صحبت های همه جانبه را ارائه نموده و از آمرین دیپارتمنت ها خواست تا در قسمت مرور دروه ای توجه جدی را مبذول دارند.

           پوهنمل محمد رضا ابراهیم معاون امور محصلان به عنوان ترینر ورکشاپ نیز از حضور آمرین دیپارتمنت در ورکشاپ قدردانی نموده و اهمیت و جایگاه مرور دوره ای را، در برنامه تضمین کیفیت صحبت نمود. وی در صحبت هایش یاد آورد شد که مرور دوره ای راه شناسایی مشکلات و ابزار تحلیل مشکلات می باشد.

سپس ترینر وکشاپ پوهنمل محمد رضا ابراهیم ورکشاپ را با آجندای ذیل آغاز کرد:

  • گزارش دهی آمرین دیپارتمنت ها از مرور دوره ای،
  • توضیحات لازم در مورد نحوه کار و حل مشکلات دیپارتمنت ها،
  • برنامه ریزی برای تطبیق کامل مرور دوره ای.

آمرین دیپارتمنت ها به نوبت هرکدام از دیپارتمنت های خویش گزارش ارائه نموده و چالش های موجود خویش را برجسته ساخته و خواهان حل آن از سوی مقامات دانشگاه شدند. معاون علمی و معاون امور محصلان هر کدام به نوبه خویش بر رفع مشکلات و راه های حل آن از راه درست و مناسب آن که همانا بالابردن کیفیت است تاکید نمودند.

 نحوه تکمیل فورم مرور دوره ای از سوی معاون امور محصلان آموزش داده شد و در اخیر فیصله شد تا آمرین دیپارتمنت ها الی تاریخ 5/5/1399 فورم های خویش را تکمیل و به معاونت امور محصلان بسپارند.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۴:۳۱
Background image

حشر عمومی پاک کاری محیط پوهنتون بامیان

پوهنتون بامیان روز دوشنبه مورخ 3 ثور 1403 ه ش مطابق 13/10/1445ه ق شاهد برنامه حشر عمومی بود. در برنامه پاک کاری کارمندان و استادان پوهنتون بامیان اشتراک کرده بودند. قابل یاد اوریست که. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۳ - ۱۲:۲
Background image

کمک بیش از ۱۰۰ اصله نهال توسط یک تن  محصل در پوهنتون بامیان.

کمپاین نهال‌شانی در پوهنتون بامیان به تاریخ ۱۲ حمل سال‌روان، با اهدای ۱۰۵ اصله نهال توسط احسان الله محصل صنف اول پوهنځی زمین‌شناسی با اشتراک هیأت رهبری پوهنتون رسماََ آغاز گردید.
الحاج. . .

یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۶ - ۱۰:۴۱
Background image

کارمندان جدیدالتقرر پوهنتون بامیان برنامه‏های ارتقای ظرفیت را فراگرفتند.

کارمندان جدیدالتقرر پوهنتون بامیان که اخیراً از طریق رقابت آزاد در بست‏های خالی این پوهنتون تقرر حاصل نموده‏اند، به‏خاطر بلند بردن ظرفیت و توانایی کاری شان برنامۀ هشت هفته‏ی ارتقای. . .

برگشت