بازدید وزیر محترم تحصیلات عالی از پوهنتون بامیان

bu_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۶/۲۶ - ۸:۳۷
Bamyan

شیخ الحدیث الحاج مولوی نداء محمد ندیم وزیر تحصیلات عالی در حالیکه شماری از روسای وزارت نیز حضور داشتند، امروز شنبه مؤرخ 25 سنبله سال جاری، طی سفری از پوهنتون بامیان دیده نموده، ضمن ملاقات با هیأت رهبری پوهنتون و استادان، نظریات و مشکلات مربوط به پوهنتون بامیان را استماع نمودند.
مفتی حضرت محمد برهانی رئیس پوهنتون بامیان حضور و تشریف‏آوری وزیر تحصیلات عالی را خوش آمدید گفته، ضمن شریک سازی برنامه‏ها و مشکلات پوهنتون، از توجه خاص مقام وزارت در رابطه به پوهنتون ابراز تشکر و قدردانی به عمل آوردند.
متعاقباً، شیخ الحدیث الحاج مولوی نداء محمد ندیم وزیر محترم تحصیلات عالی هدف از بازدید را دریافت نظریات هیأت رهبری و استادان در رابطه به چالش‏ها فرا راه فعالیت‏های پوهنتون عنوان کرده، ضمن تعریف وضعیت تحصیلات عالی کشور به استادان  و کارمندان هدایت داد تا در ارائه خدمت تحصیلی بطور مخلصانه و متعهدانه عمل نمایند.
وزیر تحصیلات عالی در رابطه به جایگاه پوهنتون و مدارس صحبت کرده، اضافه داشت: پوهنتون‏ها و مدارس هرکدام ارزش و جایگاه خود را داشته و اساس پیشرفت جوامع وابسته به پوهنتون‏ها می‏باشد. 
موصوف از  هیأت رهبری و استادان تقاضا برد تا در تربیه فکری محصلان توجه داشته باشند و آنانرا تشویق به فراگیری دروس ثقافت اسلامی که از سوی شیوخ تدریس می‏گردد، بدارند.
 معاونین پوهنتون و شماری از اساتید نیز از توجه خاص وزیر تحصیلات عالی با پوهنتون بامیان ابراز قدردانی کرده، نظریات، پیشنهادات و مشکلات پوهنتون را با وزیر محترم تحصیلات عالی شریک ساخته و خواستار حمایت و همکاری آن مقام محترم گردیدند. وزیر محترم تحصیلات عالی نظریات و پیشنهادات ارائه شده را دریافت کرده، وعده سپرد که در قسمت رفع مشکلات و تکمیل کمبودی‏ها اقدام می‏ورزند.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۴:۳۱
Background image

حشر عمومی پاک کاری محیط پوهنتون بامیان

پوهنتون بامیان روز دوشنبه مورخ 3 ثور 1403 ه ش مطابق 13/10/1445ه ق شاهد برنامه حشر عمومی بود. در برنامه پاک کاری کارمندان و استادان پوهنتون بامیان اشتراک کرده بودند. قابل یاد اوریست که. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۳ - ۱۲:۲
Background image

کمک بیش از ۱۰۰ اصله نهال توسط یک تن  محصل در پوهنتون بامیان.

کمپاین نهال‌شانی در پوهنتون بامیان به تاریخ ۱۲ حمل سال‌روان، با اهدای ۱۰۵ اصله نهال توسط احسان الله محصل صنف اول پوهنځی زمین‌شناسی با اشتراک هیأت رهبری پوهنتون رسماََ آغاز گردید.
الحاج. . .

یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۶ - ۱۰:۴۱
Background image

کارمندان جدیدالتقرر پوهنتون بامیان برنامه‏های ارتقای ظرفیت را فراگرفتند.

کارمندان جدیدالتقرر پوهنتون بامیان که اخیراً از طریق رقابت آزاد در بست‏های خالی این پوهنتون تقرر حاصل نموده‏اند، به‏خاطر بلند بردن ظرفیت و توانایی کاری شان برنامۀ هشت هفته‏ی ارتقای. . .

برگشت