معین علمی وزارت تحصیلات عالی با مسوولان پوهنتون کندهار دیدار کرد

bu_admin
پنجشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۲:۳
معین علمی وزارت تحصیلات عالی با مسوولان پوهنتون کندهار دیدار کرد

پوهنمل عبدالتواب بالاکرزی معین علمی وزارت تحصیلات عالی در جریان سفر خویش به ولایت کندهار طی ملاقات های جداگانه با مسوولین و استادان نهاد های دولتی و خصوصی آن ولایت، خواست ها و مشکلات آنان را استماع نمود.

در این دیدار ها اساتید و مسوولان با ابراز خرسندی از تشریف آوری هیات وزارت تحصیلات عالی به ولایت کندهار یک سلسله خواست ها و مشکلات شان را با معین علمی وزارت تحصیلات عالی شریک ساختن.

پوهنمل بالاکرزی در دیدار با مسوولین موسسات تحصیلات عالی خصوصی کندهار روی تطبیق اسناد تقنینی و بلند بردن کیفیت در آن نهاد ها تاکید ورزید.

وی همچنان با اشتراک در شورای علمی پوهنتون کندهار نظریات، مشکلات و طرح های رهبری و اعضای کادر علمی را در قسمت تعیین نسبت و تناسب معقول بین استاد، محصل و کارمندان خدمات ملکی و ظرفیت جذب محصل، بورسیه ها تحصیلی، مشکل غصب زمین پوهنتون در عینو مینه و دیوار احاطه آن، اعمار یک باب مسجد و دیگر پروژه های زیر بنایی، حل مشکل آب جهت سرسبزی محیط پوهنتون، حل مشکل پروژه‌های که‌ سال‌ها قبل آغاز و به پایه ای اکمال نرسیده اند، تاکید بر هماهنگی بیشتر بین پوهنتون ها و ادارات مرکزی وزارت درطی مراحل به‌ موقع اسناد نهاد های ولایتی در مرکز، مشکلات بود و باش استادان ولایات در مرکز، بلند بردن ظرفیت های کارمندان اداری، افزایش بودجه انکشافی و سایر موضوعات را استماع و در مورد پاسخ ارایه نمود.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۶ - ۱۰:۴۱
Background image

کارمندان جدیدالتقرر پوهنتون بامیان برنامه‏های ارتقای ظرفیت را فراگرفتند.

کارمندان جدیدالتقرر پوهنتون بامیان که اخیراً از طریق رقابت آزاد در بست‏های خالی این پوهنتون تقرر حاصل نموده‏اند، به‏خاطر بلند بردن ظرفیت و توانایی کاری شان برنامۀ هشت هفته‏ی ارتقای. . .

یکشنبه ۱۴۰۲/۹/۲۶ - ۱۱:۷
Background image

رئیس تکنالوژی معلوماتی وزارت تحصیلات عالی از پوهنتون بامیان بازدید به عمل آورد.

محترم انجنیر احمدضیاء جبارخیل رئیس، محترم انجنیر اسامه احساس مدیر عمومی تنظیم برنامه ها و محترم انجنیر شاهد رحمن فضلی مدیر عمومی دیتابیس ریاست تکنالوژی معلوماتی وزارت تحصیلات عالی به. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۹/۱۵ - ۱۶:۱۵
Background image

برنامه معارفه محصلان جدیدالشمول پوهنتون بامیان برگزار گردید.

به تاریخ 22/5/1445 هـ ق در سالون لیلیه پوهنتون بامیان محفل با شکوهی به مناسبت آشنایی محصلان جدیدالشمول با محیط، مسئولین و امکانات موجود در پوهنتون بامیان برگزار گردید. در این محفل رئیس. . .

برگشت