ملاقات رئیس پوهنتون بامیان با رئیس دفتر یوناما در بامیان

bu_admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۶/۲۰ - ۸:۵۱
Bamyan

الحاج مفتی حضرت محمد برهانی رئیس پوهنتون بامیان، عصر روز یکشنبه مؤرخ 19 سنبله سال روان با ساراه دی مول رئیس دفتر یوناما در بامیان، در حالیکه معاونین پوهنتون نیز حضور داشتند، در دفتر کارش دیدار و ملاقات کرد. رئیس پوهنتون بامیان ضمن عرض خیرمقدم به رئیس دفتر یوناما و هیأت همراه، از توجهات و کمک‏های موسسات همکار با پوهنتون بامیان، اظهار سپاس و قدردانی کردند. 
محترم برهانی پوهنتون‏ها را مکان فراگیری علم و دانش یاد کرده و همکاری با آنرا ضروری خواندند. رئیس پوهنتون بامیان از وضعیت کمی این نهاد علمی به رئیس دفتر یونام در بامیان معلومات ارائه داشته و از تلاش‏های آنها در راستای هماهنگ سازی همکاری‏ها ابراز سپاس و قدردانی نمودند. 
در همین حال، رئیس دفتر یوناما در بامیان نیز از حضور شان در پوهنتون بامیان اظهار خرسندی کرده  و از تعهدات و همکاری موسسات مقیم بامیان با پوهنتون بامیان گزارش ارائه داشتند. وی همچنان نهادهای علمی را به عنوان مراکز تولید علم یاد کرده و همکاری با آنرا ضروری و با اهمیت عنوان داشتند. 
در این جلسه، معاونین پوهنتون هم باالنوبت در رابطه به موضوعات صحبت کرده و از طرف مقابل طلب کمک و همکاری گردیدند. 
 رئیس دفتر یوناما در بامیان وعده همکاری در عرصه‏های مختلف با پوهنتون را   داده  و در مقابل رهبری پوهنتون از آن استقبال کردند.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۴:۳۱
Background image

حشر عمومی پاک کاری محیط پوهنتون بامیان

پوهنتون بامیان روز دوشنبه مورخ 3 ثور 1403 ه ش مطابق 13/10/1445ه ق شاهد برنامه حشر عمومی بود. در برنامه پاک کاری کارمندان و استادان پوهنتون بامیان اشتراک کرده بودند. قابل یاد اوریست که. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۳ - ۱۲:۲
Background image

کمک بیش از ۱۰۰ اصله نهال توسط یک تن  محصل در پوهنتون بامیان.

کمپاین نهال‌شانی در پوهنتون بامیان به تاریخ ۱۲ حمل سال‌روان، با اهدای ۱۰۵ اصله نهال توسط احسان الله محصل صنف اول پوهنځی زمین‌شناسی با اشتراک هیأت رهبری پوهنتون رسماََ آغاز گردید.
الحاج. . .

یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۶ - ۱۰:۴۱
Background image

کارمندان جدیدالتقرر پوهنتون بامیان برنامه‏های ارتقای ظرفیت را فراگرفتند.

کارمندان جدیدالتقرر پوهنتون بامیان که اخیراً از طریق رقابت آزاد در بست‏های خالی این پوهنتون تقرر حاصل نموده‏اند، به‏خاطر بلند بردن ظرفیت و توانایی کاری شان برنامۀ هشت هفته‏ی ارتقای. . .

برگشت