ختم موفقانهء برنامه ارتقاء ظرفیت یک­ماهه کارمندان اداری پوهنتون بامیان؛

bu_admin
IT

Event dates

Event dates -

روز دوشنبه مورخ (23/11/1401 هـ ش) مطابق با (21/7/1444 هـ ق)؛ برنامهء  یک­ماهه ارتقاء ظرفیت که تحت عنوان "آموزش تکنیک های پیشرفته ویندوز، تنظیمات پرنتر و یادگیری تنظیمات مهم ایمیل آدرس" در مرکز تکنالوژی معلوماتی و ارتباطی پوهنتون بامیان برگزار شده بود؛ موفقانه به پایان رسید.

در این محفل که در سالون مرکز تکنالوژی معلوماتی و ارتباطی پوهنتون بامیان برگزار شده بود؛ رئیس پوهنتون، روئسای پوهنځی  های تعلیم و تربیه و زراعت و کارمندان اداری اشتراک داشتند.

مفتی حضرت محمد "برهانی" رئیس پوهنتون بامیان؛ آموزش علوم عصری به ویژه تکنالوژی را بسیار مهم و ضروری دانسته و یادآور شدند که یادگیری تکنالوژی و به خصوص علم کمپیوتر نه تنها در مغایرت با دین مقدس اسلام و شریعت نیست بلکه یکی از ضروریات مهم جامعهء امروزی نیز می باشد.

رئیس پوهنتون بامیان ختم موفقانه برنامهء ارتقاء ظرفیت را به اشتراک کننده ها تبریک گفته و از مرتضی اصیل مسئول تکنالوژی معلوماتی این پوهنتون به خاطر تدریس و تطبیق موفقانه و صادقانهء این برنامه ابراز قدردانی نمودند.

مرتضی "اصیل" مدیر عمومی تکنالوژی معلوماتی پوهنتون بامیان؛ ضمن خوش آمد گویی به مهمانان و اشتراک کننده های برنامه؛ در ارتباط به چگونگی تطبیق و موضوعات شامل برنامهء ارتقاء ظرفیت معلومات داد و یادآور شد که مدیریت عمومی تکنالوژی معلوماتی پوهنتون بامیان در کنار ارائهء خدمات انترنت و حل مشکلات تخنیکی پوهنتون، متعهد به برگزاری و تطبیق چنین برنامه ها می­باشد. در این برنامه که مدت یک­ماه دوام داشت به تعداد (28) تن از کارمندان اداری این پوهنتون شامل بوده و تصدیق­نامه های شان را دریافت کردند.

جلسه بعد از توزیع تصدیق­نامه ها با دعائیه خیر توسط محترم مفتی حضرت محمد "برهانی" رئیس پوهنتون بامیان خاتمه یافت.

 

رویدادهای بیشتر

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۶ - ۹:۱۴
Background image

محققین برتر سال ۱۴۰۲ ‍پوهنتون بامیان 

جلسه امروزی مورخ 2/1/1403 ه ش روز پنج شنبه ساعت 10:30قبل از ظهر 
آجنداء جلسه:
محققین برتر سال ۱۴۰۲ ‍پوهنتون بامیان 
د بامیان پوهنتون  د ۱۴۰۲ کال مخکښ څيړونکي 
Bamyan university 2023 top . . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۷ - ۱۲:۲۵
Background image

برگزاری ورکشاپ ترتیب و تنظیم(سازماندهی) دفتر و امور آن در مرکز انکشاف مسلکی(PDC) پوهنتون بامیان

هدف ورکشاپ: آشنایی کارمندان اداری با مهارت‌های اساسی دفتر داری.
مرکز انکشاف مسلکی(PDC) پوهنتون بامیان، طبق پلان کاری خویش، ورکشاپ ترتیب و تنظیم(سازماندهی) دفتر و امور آن  را به هدف . . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۹ - ۱۴:۴
Background image

ورکشاپ چهار روزه رهبری پیشرفته پوهنتون(Advanced University Leadership workshop) در پوهنتون بامیان پایان یافت

این ورکشاپ به هدف ارتقای ظرفیت‌های مدیریتی هیئت رهبری پوهنتون بامیان و رؤسای پوهنځی‌های این پوهنتون از تاریخ 1402/11/15 الی 1402/11/18 به همکاری محترم پوهندوی دکتر دولت شاه پویش در مرکز . . .