تدویر سمینار دو روزهٔ آموزش سیستم (HEMIS) در پوهنتون بامیان

bu_admin
Bamyan

Event dates

Event dates -

  به‌تاریخ 4/4/1403 هـ ش سمینار دو روزهٔ آموزش سیستم (HEMIS) در پوهنتون بامیان با حضور داشت معاون امور محصلان، روئسای پوهنځی‌ها، آمرین دیپارتمنت‌ها، آمر امور محصلان و استادان دایر گردید.
برنامه با تلاوت آیات کلام الله مجید توسط رئیس پوهنځی‌ شرعیات آغاز شده و متعاقباََ پوهنمل عید محمد محمدی معاون امور محصلان پوهنتون بامیان در رابطه به اهمیت و چگونگی تطبیق سیستم (HEMIS) ایراد سخن نمود. معاون امور محصلان از تمام مسئولین و استادان این نهاد علمی بخاطر تطبیق و بهره‌وری از سیستم یاد شده ابراز تشکر کرده و تقاضا برد تا در تطبیق آن با تمام توان شان اقدام نمایند.
در ادامه سید حکیم حیدرزاده مدیر عمومی دیتابیس محصلان و مرتضی اصیل مدیر عمومی تکنالوژی معلوماتی این پوهنتون به تشریح سیستم (HEMIS) پرداخته و در اخیر به سؤالات اشتراک کننده‌ها پاسخ داده شد.
مجلس با دعائیه خیر پایان یافت.
قابل یادآوری است که این سمینار به مدت دو روز از ساعت(9:00 – 11:00 قبل از ظهر و 2:00- 4:00 بعد از ظهر) در سالون مرکز تکنالوژی معلوماتی و ارتباطی این نهاد علمی دوام داشته که در روز اول استادان و آمرین دیپارتمنت‌ها و در روز دوم مدیران تدریسی، مدیران اجرائیه پوهنځی‌ها، آمر امور محصلان و آمر امور استادان اشتراک کننده خواهد بود.

Bamyan

More events

Thu, Aug 01 2024 9:49 AM
Background image

گزاش کاری امروز کمیته تخنیکی پلان استراتیژیک پوهنتون بامیان:

امروز چهار شنبه دهم اسد سال 1403 هـ ش جلسه کمیته تخنیکی پلان استراتیژیک با حضور داشت اعضاء این کمیته در دفتر آمریت تضمین کیفیت پوهنتو بامیان برگزار و روی موارد ذیل فیصله بمیان آمد:
1.   . . .

Sun, Jul 07 2024 12:22 PM
Background image

مسابقات والیبال پوهنتون بامیان آغاز گردید.

مسابقات والیبال سمستر بهاری پوهنځی‌های پوهنتون بامیان امروز شنبه مؤرخ ۱۶/ ۴/ ۱۴۰۳ هـ.ش رسماََ آغاز گردید. در محفل افتتاحيه این مسابقات که در صحن پوهنتون و میدان والیبال برگزار گردیده . . .

Wed, Jun 26 2024 2:27 PM
Background image

215 تن از محصلان پوهنتون بامیان در چهاردهمین دور برنامه های آموزشی ارتقاء ظرفیت کمپیوتر فارغ گردیدند

محفل چهاردهمین دور فراغت محصلان از برنامه های آموزشی کوتاه مدت کمپیوتر به تاریخ 19/12/1445 هـ ق در سالون مرکز تکنالوژی معلوماتی و ارتباطی پوهنتون بامیان با حضورداشت مفتی حضرت محمد . . .