سنگ تهداب یک باب کتابخانه در پوهنتون بامیان گذاشته شد.

bu_admin
Bamyan

Event dates

Event dates -

سنگ تهداب یک باب کتابخانه به مساحت 200 متر مربع  به کمک و همکاری دفتر تیکای کشور دوست ترکیه در  پوهنتون بامیان گذاشته شد. در مراسم تهداب‏گذاری این مرکز الحاج مولوی عبدالله سرحدی والی بامیان، الحاج مفتی حضرت محمد برهانی رئیس پوهنتون بامیان، فاضل آکین اردوغان رئیس دفتر تیکا، معاونین پوهنتون و روسای پوهنځی‏ها حضور داشتند.

رییس پوهنتون بامیان اعمار کتابخانه را برای پوهنتون مهم و ضروری دانسته و از دفتر تیکا بخاطر ساخت آن ابراز قدردانی و تشکر به عمل آوردند.  رئیس دفتر تیکا نیز از همکاری شان با پوهنتون بامیان اظهار خوشحالی کرده، وعده همکاری‏های بیشتر را با این نهاد علمی سپردند.

پوهنتون بامیان یکی از نهادهای کهن در کشور بوده که دارای دو کمپس می‏باشد، کمپس سابقه آن در بازار بامیان با دانشتن دو پوهنځی و یک کتابخابه بزرگ قرار داشته و کمپس جدید آن در جرخشکک با داشتن پنج پوهنځی واقع می‏باشد و تااکنون کدام کتابخانه بزرگ که محصلان بتوانند از آن استفاده کنند، موجود نبود. به اثر سعی و تلاش رهبری پوهنتون، دفتر تیکا ساخت یک باب کتابخانه را در پوهنتون بامیان همکاری نموده که امروز سنگ تهداب آن رسماً گذاشته شد. بعد از ساخت این مرکز مهم محصلان می‏توانند تا در جهت کارهای علمی و تحقیقی از آن استفاده کنند.  

Bamyan

More events

Sat, Oct 05 2024 2:15 PM
Background image

ورکشاپ دو روزه رفرنس نویسی در پوهنتون بامیان پایان یافت

این ورکشاپ به هدف ارتقای مهارت‌های تحقیق اعضای کادر علمی جدید التقرر پوهنتون بامیان به مدت دو یوم از تاریخ ۱۱/۰۷/۱۴۰۳ الی ۱۲/۰۷/۱۴۰۳ هـ ش از طرف آمریت مرکز انکشاف مسلکی(PDC) و به همکاری . . .

Wed, Oct 02 2024 12:11 PM
Background image

برگزاری ورکشاپ رفرنس نویسی در پوهنتون بامیان

تاریخ: ۱۱/۰۷/۱۴۰۳ هـ ق مطابق به ۲۹/۰۳/۱۴۴۶ هـ ق
هدف: ارتقای مهارت های تحقیق اعضای کادر علمی جدیدالتقرر پوهنتون بامیان
ورکشاپ رفرنس‌نویسی با تلاوت آیات چند از کلام الله مجید و صحبت‌های . . .

Wed, Sep 11 2024 2:13 PM
Background image

برنامه معارفه محصلان جدیدالشمول در پوهنتون بامیان برگزار گردید.

به تاریخ 8/3/1446 هـ ق در سالون لیلیه پوهنتون بامیان محفل با شکوهی به مناسبت معرفی محصلان جدیدالشمول با محیط، مسئولین و امکانات  موجود در پوهنتون بامیان برگزار گردید. در این محفل رئیس . . .