جلسه کمیته پلان استراتژیک پوهنتون بامیان برگزار شد.

bu_admin
بامیان

Event dates

Event dates -

جلسه کمیته پلان استراتژیک پوهنتون بامیان امروز سه شنبه مؤرخ 21 سنبله سال روان، تحت ریاست الحاج مفتی حضرت محمد برهانی رئیس پوهنتون بامیان با حضور و اشتراک اعضای کمیته استراتژیک این پوهنتون که اعضای آن متشکل از معاونین، روسای پوهنځی‏ها و شماری از اساتید و کارمندان اداری می‏باشد، در تالار شورای علمی پوهنتون برگزار گردید.
این جلسه به هدف بررسی و نظارت از چگونگی تطبیق پلان استراتژیک تائید شده (1399-1403)  این پوهنتون و همچنان به خاطر تدوین و ساخت پلان استراتژیک آینده این نهاد تدویر و تشکیل گردیده بود.
در آغاز جلسه مفتی حضرت محمد برهانی رئیس پوهنتون بامیان در رابطه به اهمیت تدوین پلان استراتژیک و تطبیق آن صحبت کرده و توجه همه مسئولین ادارات مربوط را به آن معطوف داشته و تقاضا برد که همه نیروی بشری پوهنتون متعهدانه و مسئولانه در راستای تدوین، تطبیق و نظارت آن سهیم باشند. 
در این جلسه اعضای کمیته نیز باالنوبت پیرامون موضوع نظریات خویش را شریک ساخته و تصمیم اتخاذ گردید تا بخاطر نظارت، تطبیق از پلان استراتژیک فعلی و همچنان تدوین پلان استراتژیک آینده این پوهنتون گام های علمی و عملی برداشته شود. 
در جلسه کمیته‏های مشخص تشکیل گردیده تا در زمینه کارهای عملی خویش را آغاز و گزارش خویش را عندالموقع به کمیته پلان استراتژیک در سطح پوهنتون شریک سازند.
پوهنتون بامیان با درک اهمیت پلان استراتژیک و با تدوین پلان استراتژیک هذا( فعالیت‏های انکشافی و اکادمیک  پنج ساله خویش را طی سالهای 1399- 1403 هـ.ش، براساس پلان استراتژیک ملی انکشافی کشور و پلان استراتژیک وزارت محترم تحصیلات عالی، برنامه‏ریزی نموده است. مدت پلان استراتژیک موجوده به مدت یکسال باقی مانده و این پوهنتون تصمیم دارد تا پلان استراتژیک جدید خویش را در چارچوب پلان استراتژیک وزارت محترم تحصیلات عالی برای پنج سال آینده تدوین نماید.

More events

Sun, Jul 07 2024 12:22 PM
Background image

مسابقات والیبال پوهنتون بامیان آغاز گردید.

مسابقات والیبال سمستر بهاری پوهنځی‌های پوهنتون بامیان امروز شنبه مؤرخ ۱۶/ ۴/ ۱۴۰۳ هـ.ش رسماََ آغاز گردید. در محفل افتتاحيه این مسابقات که در صحن پوهنتون و میدان والیبال برگزار گردیده . . .

Wed, Jun 26 2024 2:27 PM
Background image

215 تن از محصلان پوهنتون بامیان در چهاردهمین دور برنامه های آموزشی ارتقاء ظرفیت کمپیوتر فارغ گردیدند

محفل چهاردهمین دور فراغت محصلان از برنامه های آموزشی کوتاه مدت کمپیوتر به تاریخ 19/12/1445 هـ ق در سالون مرکز تکنالوژی معلوماتی و ارتباطی پوهنتون بامیان با حضورداشت مفتی حضرت محمد . . .

Tue, Jun 25 2024 8:55 AM
Background image

تدویر سمینار دو روزهٔ آموزش سیستم (HEMIS) در پوهنتون بامیان

  به‌تاریخ 4/4/1403 هـ ش سمینار دو روزهٔ آموزش سیستم (HEMIS) در پوهنتون بامیان با حضور داشت معاون امور محصلان، روئسای پوهنځی‌ها، آمرین دیپارتمنت‌ها، آمر امور محصلان و استادان دایر گردید . . .