برگزاری ورکشاپ آموزشی مبتنی بر نتیجه و محصل محور(OBE- SCL) در پوهنتون بامیان

bu_admin
Bamyan

Event dates

Event dates -

به منظور ارتقای سطح دانش و مهارت‏های تدریس اعضای کادر علمی جدیدالتقرر پوهنتون بامیان، ورکشاپ آموزش مبتنی بر نتیجه  و محصل محوری (OBE- SCL) ، از طرف آمریت انکشاف مسلکی استادان این پوهنتون برگزار شد.

این ورکشاپ  به تاریخ 25/10/1402 هـ.ش، مطابق 3/7/1445 هـ.ق،  توسط الحاج مفتی حضرت محمد برهانی رئیس پوهنتون بامیان رسماً افتتاح گردید. برنامۀ یاد شده با تلاوت آیات از کلام الهی شروع گردیده، سپس الحاج مفتی حضرت محمد برهای رئیس پوهنتون در رابطه به اهمیت این ورکشاپ و مسئولیت اساتید در فراگیری و تطبیق این روش صحبت کرده و از اشتراک‏کنندگان ورکشاپ تقاضا برد تا با علاقه‏مندی تمام در برنامه حاضر و شرکت داشته باشند.

پوهنمل دکتور محمد خالد خاورین معاون امور تحقیق و مجله‏های علمی نیز در رابطه به اهمیت این برنامه صحبت کرده و از اشتراک کنندگان خواست که از دروس ارائه شده استفاده خوبی نمایند.

قابل ذکر است که این برنامه برای ده روز در پوهنتون بامیان ادامه داشته و در این مدت دو تن از اساتید این پوهنتون مواد و محتوای آموزشی در رابطه به ورکشاپ را ارائه و به معرفی می‏گیرند.

More events

Mon, Mar 25 2024 9:14 AM
Background image

Bamyan university 2023 top researchers

جلسه امروزی مورخ 2/1/1403 ه ش روز پنج شنبه ساعت 10:30قبل از ظهر 
آجنداء جلسه:
محققین برتر سال ۱۴۰۲ ‍پوهنتون بامیان 
د بامیان پوهنتون  د ۱۴۰۲ کال مخکښ څيړونکي 
Bamyan university 2023 top . . .

Mon, Feb 26 2024 12:25 PM
Background image

برگزاری ورکشاپ ترتیب و تنظیم(سازماندهی) دفتر و امور آن در مرکز انکشاف مسلکی(PDC) پوهنتون بامیان

هدف ورکشاپ: آشنایی کارمندان اداری با مهارت‌های اساسی دفتر داری.
مرکز انکشاف مسلکی(PDC) پوهنتون بامیان، طبق پلان کاری خویش، ورکشاپ ترتیب و تنظیم(سازماندهی) دفتر و امور آن  را به هدف . . .

Thu, Feb 08 2024 2:04 PM
Background image

ورکشاپ چهار روزه رهبری پیشرفته پوهنتون(Advanced University Leadership workshop) در پوهنتون بامیان پایان یافت

این ورکشاپ به هدف ارتقای ظرفیت‌های مدیریتی هیئت رهبری پوهنتون بامیان و رؤسای پوهنځی‌های این پوهنتون از تاریخ 1402/11/15 الی 1402/11/18 به همکاری محترم پوهندوی دکتر دولت شاه پویش در مرکز . . .