از محصلین ممتاز پوهنځی‏های مختلفۀ پوهنتون بامیان تقدیر به عمل آمد.

bu_admin
Bamyan

Event dates

Event dates -

به تاریخ 28/2/1445 هـ ق در سالون پوهنځی زمین شناسی پوهنتون بامیان، محفل با شکوهی به مناسبت تقدیر از محصلین ممتاز و اول نمرۀ دیپارتمنت‏های پوهنځی‏های مختلف برگزار گردید. در این محفل رئیس پوهنتون بامیان، رئیس پلان و پالیسی وزارت تحصیلات عالی، معاونین پوهنتون، روئسای پوهنځی‏ها، استادان، کارمندان اداری و محصلین پوهنتون بامیان اشتراک داشتند. برنامه با تلاوت آیات کلام الله مجید توسط الحاج محمد نسیم فیاض یک تن از استادان پوهنځی شرعیات آغاز شد. الحاج مفتی حضرت محمد برهانی رئیس پوهنتون بامیان، در ابتدای برنامه در رابطه به ویژگی‏های محصل خوب صحبت نموده؛ داشتن نیت پاک در قبال جامعه و کشور، عزم راسخ و پایداری، علاقه مندی به رشتهء تحصیلی، صبر و بردباری را در جریان تحصیل از صفات نیک یک محصل یاد کردند. رئیس پوهنتون بامیان استفادهء درست و مؤثر از وقت را برای محصلین بی نهایت ضرور دانسته و از تمام محصلین خواستند که با برنامه‏ریزی درست از مشغولیت‏های خارج از تحصیل خویش بکاهد و تمام تمرکز و تلاش شان را روی درس و پیشرفت تحصیلی شان داشته باشند. پوهنمل عیدمحمد محمدی معاون امور محصلان پوهنتون بامیان، ضمن عرض خوش‏آمدید به اشتراک‏کنندگان در رابطه به برنامه معلومات مفصل ارائه نمود. معاون امور محصلان پوهنتون بامیان افزود: در برنامهء امروزی سه تن منحیث محصل برتر در سطح پوهنتون و یک یک تن منحیث محصل برتر در سطح پوهنځی‏ها شناخته شده که در پهلوی اول نمره‏های دیپارتمنت‏ها امروز تقدیر می‏گردند. استاد محمدی در ادامه به ویژگی‏ها و مکلفیت‏های یک محصل موفق نیز اشاره نموده، ایشان کسب تخصص در رشتهء تحصیلی، اشتراک فعال و مؤثر در برنامه‏های فرهنگی و اجتماعی و اجرای تحقیقات علمی مرتبط به رشتهء تحصیلی را برای محصلین ضروری دانست. معاون امور محصلان، دانشجویان را به داشتن هدف، ارتباطات سالم، یادگیری زبان و مهارت‏های تخنیکی تشویق نمودند. همچنان، موصوف کسب مقام برتر را برای محصلان یاد شده تبریگ گفته و همچنان از اداره محترم UNDP مقیم بامیان بخاطر حمایت مالی و آماده‏سازی تحایف برای محصلان ابراز تشکر و قدردانی نمودند. متعاقباً، مفتی رضوان الله منیب رئیس پلان و پالیسی وزارت تحصیلات عالی نیز به ایراد سخن پرداخته و ضمن شکر گزاری به خاطر تطبیق نظام اسلامی، از محصلین خواستند که شانه به شانه در کنار هم برای ترقی، پیشرفت و آبادانی کشور عزیز ما افغانستان تلاش شبانه روزی به خرچ دهند. برنامه با توزیع تقدیرنامه‏ها و جوایز که از طرف ادارۀ پوهنتون برای محصلین ممتاز در نظر گرفته شده بود ادامه یافته و با دعائیه خیر توسط دکتور احمد ادریس حبیبی رئیس پوهنځی شرعیات پوهنتون بامیان خاتمه یافت.

More events

Mon, Mar 25 2024 9:14 AM
Background image

Bamyan university 2023 top researchers

جلسه امروزی مورخ 2/1/1403 ه ش روز پنج شنبه ساعت 10:30قبل از ظهر 
آجنداء جلسه:
محققین برتر سال ۱۴۰۲ ‍پوهنتون بامیان 
د بامیان پوهنتون  د ۱۴۰۲ کال مخکښ څيړونکي 
Bamyan university 2023 top . . .

Mon, Feb 26 2024 12:25 PM
Background image

برگزاری ورکشاپ ترتیب و تنظیم(سازماندهی) دفتر و امور آن در مرکز انکشاف مسلکی(PDC) پوهنتون بامیان

هدف ورکشاپ: آشنایی کارمندان اداری با مهارت‌های اساسی دفتر داری.
مرکز انکشاف مسلکی(PDC) پوهنتون بامیان، طبق پلان کاری خویش، ورکشاپ ترتیب و تنظیم(سازماندهی) دفتر و امور آن  را به هدف . . .

Thu, Feb 08 2024 2:04 PM
Background image

ورکشاپ چهار روزه رهبری پیشرفته پوهنتون(Advanced University Leadership workshop) در پوهنتون بامیان پایان یافت

این ورکشاپ به هدف ارتقای ظرفیت‌های مدیریتی هیئت رهبری پوهنتون بامیان و رؤسای پوهنځی‌های این پوهنتون از تاریخ 1402/11/15 الی 1402/11/18 به همکاری محترم پوهندوی دکتر دولت شاه پویش در مرکز . . .