کارمندان جدیدالتقرر پوهنتون بامیان برنامه‏های ارتقای ظرفیت را فراگرفتند.

bu_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۶ - ۱۰:۴۱
Bamyan

کارمندان جدیدالتقرر پوهنتون بامیان که اخیراً از طریق رقابت آزاد در بست‏های خالی این پوهنتون تقرر حاصل نموده‏اند، به‏خاطر بلند بردن ظرفیت و توانایی کاری شان برنامۀ هشت هفته‏ی ارتقای ظرفیت در بخش مالی، اداری و تکنالوژی و معلوماتی را که از سوی این پوهنتون برای آنان برگزار  گردیده بود، فراگرفته و موفقانه به پایان رسانیدند.

برنامۀ که به همین مناسبت به تاریخ 11/8/1445 هـ ق در سالون مرکز تکنالوژی معلوماتی و ارتباطی این پوهنتون برگزار گردید، الحاج مولوی عبدالله سرحدی والی ولایت بامیان، الحاج مفتی حضرت محمد برهانی رئیس عمومی پوهنتون بامیان، معاونین پوهنتون، روسای پوهنځی ها، استادان و کارمندان اداری پوهنتون اشتراک داشتند.

برنامه با تلاوت آیات کلام الله مجید آغاز شده، سپس الحاج مولوی عبدالله سرحدی، والی ولایت بامیان در آغاز برنامه به ایراد سخن پرداخته و آموزش علوم عصری و تکنالوژی را برای کشور ما ضروری دانست. مقام ولایت از تمام ادارات و مسئولین ولایت بامیان خواست تا وظایف خویش را با کمال صداقت و به دور از هرگونه تعصب انجام بدهد.

الحاج مفتی حضرت محمد برهانی رئیس پوهنتون بامیان، در رابطه به مسئولیت پذیری و صداقت در قبال وظیفه، کارمندان را توصیه نموده و از برگزار کننده گان و به خصوص آموزش دهندگان این برنامه تقدیر و سپاسگزاری نمود.

مرتضی اصیل مدیر عمومی تکنالوژی معلوماتی پوهنتون بامیان و یکی از استادان این برنامه، ضمن تبریکی به فارغین در رابطه به نوعیت و چگونگی این برنامه برای اشتراک کننده ها معلومات داده، افزود: چهار بخش عمده اداره و مدیرت، امور محصلان، امور مالی و آموزش برنامه های کمپیوتر و انترنت در این برنامه شامل بود که طی هشت هفته به کارمندان جدیدالتقرر این پوهنتون آموزش داده شد.

این موضوعات به مدت هشت هفته توسط انور صادقی آمر امور محصلان، امرالله بشارت آمر منابع بشری، مرتضی اصیل مدیر عمومی تکنالوژی معلوماتی و محمد نبی دقیق مدیر عمومی مالی و حسابی تدریس و تطبیق گردید.

قابل یادآوری است که مرکز تکنالوژی معلوماتی پوهنتون بامیان سالانه مطابق پلان هیئت رهبری پوهنتون و بخش های مربوطه برنامه های بسیار مفید و مؤثر را جهت ارتقای ظرفیت محصلین، کارمندان و استادان در بخش تکنالوژی معلوماتی و به خصوص برنامه های کاربردی کمپیوتر برگزار می نماید.

برنامه با توزیع تقدیرنامه‏ها و تصدیق‏نامه‏ها برای استادان و فارغین  پروگرام آموزشی و دعائیه خیر خاتمه یافت.

22

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۴:۳۱
Background image

حشر عمومی پاک کاری محیط پوهنتون بامیان

پوهنتون بامیان روز دوشنبه مورخ 3 ثور 1403 ه ش مطابق 13/10/1445ه ق شاهد برنامه حشر عمومی بود. در برنامه پاک کاری کارمندان و استادان پوهنتون بامیان اشتراک کرده بودند. قابل یاد اوریست که. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۳ - ۱۲:۲
Background image

کمک بیش از ۱۰۰ اصله نهال توسط یک تن  محصل در پوهنتون بامیان.

کمپاین نهال‌شانی در پوهنتون بامیان به تاریخ ۱۲ حمل سال‌روان، با اهدای ۱۰۵ اصله نهال توسط احسان الله محصل صنف اول پوهنځی زمین‌شناسی با اشتراک هیأت رهبری پوهنتون رسماََ آغاز گردید.
الحاج. . .

یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۶ - ۱۰:۴۱
Background image

کارمندان جدیدالتقرر پوهنتون بامیان برنامه‏های ارتقای ظرفیت را فراگرفتند.

کارمندان جدیدالتقرر پوهنتون بامیان که اخیراً از طریق رقابت آزاد در بست‏های خالی این پوهنتون تقرر حاصل نموده‏اند، به‏خاطر بلند بردن ظرفیت و توانایی کاری شان برنامۀ هشت هفته‏ی ارتقای. . .

برگشت